دستورالعمل آزمون ورودی دستیاری پزشکی بالینی فوق تخصصی اعلام شد



دستورالعمل سی و نهمین دوره کنکور دستیار فوق تخصصی پزشکی بالینی توسط مرکز ملی سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

به گزارش ایسنا آزمون کتبی سی و نهمین دوره پذیرش دستیاران فوق تخصصی در رشته های مصوب صبح پنجشنبه 29 آذرماه 1400 به صورت الکترونیکی یا کاغذی طبق برنامه زمانبندی متعاقباً اعلام می شود در دانشگاه تهران برگزار می شود. علوم پزشکی و خدمات بهداشتی.

محل شرکت هر داوطلب در آزمون کتبی از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.

به همین ترتیب حوزه امتحانی هر داوطلب در هنگام صدور کارت ورود به جلسه آزمون بر اساس راهنمای مربوطه توسط مرکز تعیین و به اطلاع کلیه داوطلبان خواهد رسید. مرحله آزمون لب به صورت الکترونیکی در همان روز و در همان مکان برگزار می شود.

وزارت بهداشت اعلام کرد. هیچ محدودیت سنی برای شرکت در آزمون در این دوره وجود ندارد. ضمناً ثبت نام در این آزمون، شرکت در آزمون، پذیرش و شروع دوره برای دانشجویان آینده نگر تابع قوانین آموزشی دوره فوق تخصصی و مفاد این راهنما می باشد.

بر اساس مصوبه هشتاد و چهارمین جلسه شورای آموزش حرفه ای پزشکی، مشمولان واجد شرایط در آزمون ورودی دستیاری فوق تخصصی، امکان شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد حرفه ای (فلوشیپ) آینده را ندارند.

داوطلبان کارمند کشوری یا بهداری می توانند با ارائه گواهی پایان خدمت سربازی تا 31 شهریور ماه سال بعد در آزمون ورودی دستیاری شرکت کنند.

متقاضیانی که به عنوان حکم قانون نحوه تأمین معلم در دانشگاه علوم پزشکی کشور فعالیت می کنند باید با دانشگاه محل خدمت موافقت کنند و گواهی مبنی بر معادل دوره عمومی 22 سپتامبر سال بعد ارائه دهند. تا روز با تایید ستاد کل ارتش می توانید با گذراندن دو سال از شروع به کار عمومی و ارائه گواهی از مرکز امور علمی در آزمون شرکت کنید. در صورت قبولی و عدم ممنوعیت سازمان وظیفه عمومی ناجا آموزش را طبق ضوابط شروع کنید.

5 درصد برتر داوطلبان دانشنامه تخصصی در هر رشته مقدماتی هر پایه، کارمند کشوری هستند و در صورت خدمت، با رعایت سایر شرایط مندرج در ضوابط، به صورت مشروط در آزمون ثبت نام کنند، من می توانم این کار را انجام دهم. آموزش در صورت پذیرش با استفاده از ماده 1 قانون نحوه تامین معلم تا 31 شهریور سال بعد از ترخیص آغاز خواهد شد.

متقاضیان استفاده از سهمیه بومی مناطق فقیر نشین مشمول قانون ایجاد عدالت آموزشی بر اساس آرای صادره در چهاردهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت مشمول شرایط زیر هستند: ملاقات و آموزش پزشکی.

متقاضیان باید در ایالت مورد درخواست متولد شده باشند و حداقل دو مدرک تمام وقت در یکی از شهرهای ایالت مورد درخواست، به طور مداوم یا متناوب داشته باشند.

همچنین متقاضیان حداقل سه مقطع تحصیلی را به صورت مستمر یا متناوب در یکی از شهرهای ایالتی مورد درخواست گذرانده اند.

ظرفیت پذیرش و رشته های مورد نیاز در مناطق محروم متعاقباً هنگام انتخاب رشته محل اعلام خواهد شد.

برای داوطلبان مهم است، با توجه به اینکه نیازهای رشته محل تخصیص محلی متعاقبا اعلام خواهد شد، داوطلب مجاز به استفاده از آن در تخصیص مناطق ضعیف در دو مرحله ثبت نام می باشد، یعنی باید انتخاب کنید. ایالت واجد شرایط بدیهی است پس از اعلام نیاز به درمان نمی توانید حالت ثبت شده در فرم ثبت نام را تغییر دهید.

داوطلبان واجد شرایط می توانند به وب سایت ir.sanjeshp مراجعه کنند. // http 4-7 ژانویه 1400، بسته به رشته خود، پیش نیازها و وضعیت شرکت در آزمون های آزاد، بومی یا رزمی را در نظر بگیرید. فقط یکی از زمینه ها. یک فوق تخصص را انتخاب کنید و طبق قوانین راهنما ثبت نام کنید.

داوطلبان کسب رتبه برتر در آزمون دانشنامه تخصصی رشته پیش نیاز پایه 1400 کارمندان کشوری باید رتبه خود را در فرم ثبت نام اینترنتی اعلام کنند. در صورت اعزام فرد مورد نظر به سربازی، دبیرخانه شورای آموزش پزشکی هیچگونه مسئولیتی در قبال معافیت مالیاتی نخواهد داشت.

بدیهی است در صورت استخدام و بکارگیری داوطلبی با استفاده از ماده 1 قانون نحوه خدمت رسانی به معلمان، داوطلب بر اساس ضوابط اخراج خواهد شد. ثبت نام بیش از یک بار مجاز نمی باشد و نام داوطلب از لیست داوطلبان شرکت کننده در آزمون حذف خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید