اد ممبر گروه به گروه

خرید اد ممبر گروه به گروه : یکی از روش های آسان برای افزایش ممبر تلگرام که از دسترس ترین روش ها نیز محسوب می شود و هیچگونه هزینه ای هم ندارد، تبادل با کانال و گروه‌های دیگر است، اما تبادل چگونه انجام می گیرد؟ مدیران کانال ها و گروه های تلگرامی با استفاده از یک پیام تبلیغاتی به صورت غیر مستقیم و در بعضی موارد به صورت مستقیم اقدام به تبادل می کنند.

 

این شیوه تبلیغ یک نوع اسپم محسوب میشود و مورد پسند کاربران نیست. نرخ مشارکت افراد در مواجه با این نوع تبلیغات اسپم پایین است.

 

روش دیگری که وجود دارد روش برگزاری مسابقه در گروه است. در این روش اعضا با روش اد به سوپر گروه اضافه خواهند شد. در گروه خود مسابقه برگزار کنید و برای برنده جایزه تعیین کنید. به این صورت میزان تعامل در گروه بالا رفته و اعضا باهم به گفتگو میپردازند و شما می توانید در کنار این مسابقه محصولات و خدمات خود را به معرفی کنید.

 

چند وقت پیش مسابقه ای با عنوان بهترین عکس کودکان در تلگرام برگذار شد و مورد توجه خیلی از دوستان قرار گرفت.

 

خرید ممبر گروه به گروه

خرید ممبر هدفمند (تارگت ممبر) تلگرام

اگر به دنبال راهی ساده برای افزایش عضو واقعی تلگرام هستید بهترین راه خرید ممبر گروه به گروه تلگرام یا خرید ممبر هدفمند تلگرام است. دراین روش ابتدا گروه مبدا و مقصد مشخص می شود.

 

سپس با استفاده از پنل اختصاصی که ما در اس ام ام یار در اختیار داریم ممبر ها و اعضا گروه مبدا استخراج می شوند و بعد به صورت لحظه ای این اعضا استخراج شده به گروه مقصد اضافه می شوند.

 

باید دقت داشته باشید که گروه یا گروه های مبدا باید به صورت عمومی یا پابلیک باشند تا بتوانیم از آنها اعضا را استخراج کنیم. این روش خرید ممبر گروه به گروه فعلا فقط برای گروه های امکان پذیر است و برای کانال ها در حال ساخت پنل هستیم.

 

خرید ممبر گروه به گروه : یک روش جدید و هدفمند که اعضایی مناسب موضوع کار شما برای گروه تلگرامی شما جذب می کند. شما با این روش می توانید آیدی های مشتریان رقبا و یا اعضای گروه هایی که نیاز دارید را استخراج کنید و در گروه خود آن ها را عضو کنید.

 

با یک مثال ساده برای شما خرید ممبر تلگرام را توضیح می دهیم، فرض کنید شما یک رقیب دارید که گروهی 10 هزار عضوی برای فروش لباس دارد که همه اعضاء از مشتریان آن گروه می باشند که شما به آن ها نیاز دارید و می توانید به راحتی فروش خوبی با جذب آن ها داشته باشید.

 

ما می توانیم با روش تارگت ممبر (انتقال اعضا از گروه به گروه دیگر) این رویای شما را تحقق سازیم و لیست تمامی مشتریان رقبای شما را در اختیار شما قرار دهیم و آن ها را به گروهتان اضافه کنیم تا ممبر هدفمند با نیاز شما جذب کنیم.

 

اگر شما از مشتریان ما باشید می توانید از این روش انحصاری که تنها در اس ام ام یار امکان پذیر است استفاده کرده و ممبر هدفمند جذب کنید.

 

خرید ممبر گروه به گروه تلگرام 

مزایای خرید ممبر گروه به گروههدفمند تلگرام:

افزایش ممبر گروه هدفمند

استخراج اعضای گروه

فعال تر شدن گروه

دیده شدن بهتر گروه

هدفمند کردن گروه

مدت زمان انجام انتقال گروه به گروه تلگرام از یک ساعت الی ۲۴ ساعت طول خواهد کشید.

 

خدمات و ویژگی های ممبر گروه به گروه تلگرام

💰 تعرفه ممبر گروه به گروه شروع از 99هزار تومان

🤩 کیفیت ممبر گروه به گروه تضمینیهدفمندکیفیت بالا

🕚 زمان انجام سفارش فوری، کمتر از 24ساعت

👥 خدمات پشتیبانی 24 ساعت شبانه روز

گارانتی ضمانت برگشت وجه

🎯 امکانات ثبت سفارش وب سایت، تلگرام، تلفنی

روش تارگت ممبر (انتقال اعضاء از گروه به گروه) تنها برای تصاحب مشتریان رقبا نیست بلکه این روش می تواند برای شما اعضایی هدفمند با بازدهی بالا و نیاز مرتبط به همراه داشته باشد.

 

شما به راحتی می توانید با این روش مشتریان هدفمند خود را که کاملا واقعی هستند و به محصولات و خدمات شما نیاز دارند را به سمت کسب و کار خورد هدایت کنید و محصولات و خدمات خود را به آنها ارائه نمایید.

 

در لحظه کنونی که بسیاری از تبلیغات تلگرامی بازدهی خود را از دست داده اند و یا انواع تبلیغات تلگرام به دلیل استمرار بالا بازدهی و کیفیت خود را از دست داده اند باید به دنبال راه و روشی جدید و انحصاری همچون ممبر هدفمند باشید که با خرید ممبر گروه به گروه می توانید به راحتی و سرعت بالا به کسب و کار و یا گروهه خود رونق بخشید.

 

به عنوان مثال شما یک گروه فروش ارز های دیجیتال و یا گروه بورس و مرتبط با سایت خود دارید و می خواهید اعضایی را جذب کنید که مرتبط با کسب و کار شما باشند باید بگوییم که ممبر هدفمند تلگرام این نیاز غیرممکن را برای شما ممکن می سازد شما خواهید توانست با این روش هر تعداد ممبر از هر گروهی را استخراج کرده و در گروه خود اضافه نمایید.

 

و در آخر باید گفت این روش نسب به روش های خرید ممبر واقعی تلگرام بسیار بهتر است و شما به اعضاء کاملا هدفمند دست پیدا میکنبد . در روش ممبر واقعی تلگرام شما اعضاء واقعی دریافت میکنید و این اعضاء اگر موضوع کانال یا گروه شما جذاب نباشد و یا مورد پسند آنها نباشد از کانال یا گروه خارج می شوند اما در این روش اعضا به صورت هدفمند به گروه شما اضافه شده و میزان ریزش بسیار پایین است (البته باید گروه شما بسیار جذاب باشد و با رقبا خود در رابطه با محتوا در سطح بالاتری باشید)

 

خرید ممبر گروه به گروه تلگرام

شما باید بدانید که هدف اصلی و متمرکز روش خرید ممبر گروه به گروه جذب سرمایه گذار برای ارز های دیجیتال می باشد.

 

این روش با سرعتی بالا امکان پذیر می باشد و شما می توانید به راحتی از این روش استفاده کنید چنانچه تمایل به افزایش اعضا با روش تارگت ممبر و یا افزایش کسب و کار خود را دارید با ما در ارتباط باشید.

 

توجه داشته باشید که ما برای انتقال اعضا از یک گروه به گروه دیکر دو مورد را نیازمندیم در ابتدا گروه شما و گروهی که قصد دارید اعضا از آن کپی شود.

 

 

 

همانطور که خرید فالوور فیک در اینستاگرام آسیب زیادی به پیج شما میزند، خرید و یا زدن ممبر فیک برای تلگرام نیز به همان اندازه برای کانال شما زیان بار است. از طرفی در ابتدای راه شما دلتان نمی خواهد هزینه زیادی برای خرید ممبر تلگرام بدهید بنابراین راه حل ممبر فیک است.کم بودن تعداد ممبرها متاسفانه حسی از بی اعتباری و بی اعتمادی به مخاطب کانال یا گروه شما القا می کند.

 

کسب و کارهایی که به دنبال مشتری هستند بعد از راه اندازی کانال و گروه تلگرامی چاره ای جز تبلیغات در تلگرام ندارند و هزینه های تبلیغات در کانال های بزرگ بسیار زیاد است. پس تنها راهی که می میاند خرید ممبر فیک تلگرام است که آنهم گفتیم بعد از مدتی باعث بی اعتباری شما و کسب و کارتان می شود.

 

ممبر هدفمند گروه

راه دیگر خرید ممبر واقعی تلگرام به صورت اد اجباری و یا هیدن است که باز این روش نیز با ریزش های زیادی همراه است چون ممکن است اعضایی که به کانال یا گروه شما وارد می شوند محتوای شما ار دوست نداشته باشند.

 

پس تنها راهی که وجود دارد تا شما را مستقیما به مشتری هدفتان برساند خرید ممبر گروه به گروه یا خرید ممبر هدفمند تلگرام است که به انتقال اعضای گروه هدفتان می توانید آنها را مستقیم به گروه خود انتقال دهید و محصول و خدمت خود را به آنها بفروشید.

 

پنل های حرفه ای ادد ممیر تلگرام اس ام ام یار در کمترین زمان ممکن سفارش شما را انجام داد می دهد.

 

نکات مهم قبل از خرید ممبر گروه به گروه تلگرام

تیکمطمئن باشید که قسمت اضافه کردن اعضا در قسمت تنظیمات باز است

 

تیکامکان ترک یا ترک اعضای گروه وجود دارد و بستگی به موضوع گروه دارد.

 

تیکقبل از خرید عضو گروه تلگرام، مطمئن شوید که گروه شما دارای نام و عکس مناسبی است.

 

تیکاطلاعات مهم در خرید یک عضو گروه واقعی:

 

تیکعضو واقعی گروه از طریق عضو تماس واقعی انجام می شود.

 

تیکبا توجه به واقعی بودن اعضا، می توان ترتیب گروه را مختل کرد و پس از اضافه کردن، باید مدیریت بیشتری در گروه خود داشته باشد.

 

تیکاز دست دادن بین 0 تا 15 ٪موضوع گروه و مدیریت تا حد زیادی تاثیر کاهش از دست دادن!

 

تیکحتماً عضو گروه را باز کنید.

 

تیکتا 100 k انجام می شود(حداکثر ظرفیت ابرگروه)

 

تیکزمان سفارش 1 تا 24 ساعت.

 

تیکمهم توجه داشته باشید: برای اعضای واقعی، اگر گروه شما ربات ضد لینک ندارد، مطمئن باشید که کاربر ما را در گروه مدیریت کنید. مدیر بودن تنها برای زمانی که سفارش در حال پردازش مورد نیاز است و سپس ما بلند خواهد شد! مدیر شدن در گروه شما برای حذف پیام های عضو در گروه است!

دیدگاهتان را بنویسید