شرایط بازگشت به محل کار از خانه با وقوع Omicron



در پی درخواست بازگشت کارکنان شاغل در منزل، اطلاعیه سازمان استخدامی اداری حاکی از آن است که صدور بخشنامه در این خصوص منوط به ابلاغ ستاد کل کشور بر اساس مصوبه سال 1389 کار در منزل است. ممکن است.

به گزارش ایسنا، با شیوع اخیر ویروس امیکرون در ایران، برخی مسئولان و کارشناسان خواستار محدودیت و بازگشت کارکنان دورکار هستند.

بررسی کارمندان شاغل در منزل توسط سازمان استخدامی اداری نشان می‌دهد که هیچ بخشنامه‌ای در این زمینه صادر نشده و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نشده است، بلکه مشکل در ستاد ملی کرونا به دولت بوده است. پس از اطلاع رسانی تصمیم گرفت این سازمان باید شرایط کار از منزل را مشخص کند و به سازمان مجری اعلام کند.

همچنین مصوبه سال 1389 هیات وزیران شرایط دورکاری را که مختص کرونا نبود تعیین کرد و سازمان استخدامی اداری اعلام کرد که با توجه به شرایط می توان از دورکاری توسط دستگاه های دولتی استفاده کرد. امکانات.

زیرا مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر دورکاری کارکنان در ایام کرونا از آبان 1399 سازمان استخدامی اداری را بر آن داشته تا شرایط حضور کارکنان در مناطق زرد، نارنجی و قرمز را در سال جاری مشخص کند. تیراژ لغو و حضور کارکنان در دستگاه طبق شرایط تعیین شده تکمیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید