راهنمای خرید نوار نقاله برزنتی

نوار نقاله برزنتی   یکی از از موردها به دست آوردن درآمد و شغل هایی هست که زیاد دارای دارد.

تسمه های برزنتی به دو شکل می باشند که شامل : تسمه هایی که فعالیت انتقال را انجام می دهند، و همینطور تسمه هایی که به شکل نوار نقاله هست .

تسمه ای در ادامه در ادامه صنعت آسانسور سازی گزینه به کارگیری قرار می گیرد از گونه دوم تسمه برزنتی است. اما همین نکته هم قابل ذکر هست که از تسمه های افقی در ادامه صنعت های نظیر آرد برنج و گندم به کارگیری می شود.

 

 گروه بازرگانی پیشرو صنعت با پشتکار و تجربه چند ساله و با داشتن داده ها به اندازه در ادامه حوزه صادرات و واردات اشکال تسمه آمادگی همکاری با همه کمپانی ها ی درون و بیرون از مملکت می باشد. میزان مرغوب بودن و عملکرد تسمه ها پخش شده به وسیله همین تیم بازرگانی به شما اطمینان اضطراری را به جهت خرید کردن شما آماده می کند. گونه دوم همین تسمه ، تسمه ای هست که به شکل فابریک به کارگیری می شود ، به همین مضمون‌ که قابریک از سوله برش خورده است.

 

فروش تسمه برزنتی تهران و اشکال تسمه برزنتی

تسمه های برزنتی به دو شکل میباشند . تسمه های برش خورده که همین گونه تسمه ها در ادامه سوله ها به شکل متراژ های بالا برش می خورند. همین تسمه ها سپس از این که فروخته شد مصرف کننده به آن میزان ای که مد حیث دارااست آن را برش می دهد.

 

نوع دوم همین تسمه ، تسمه ای هست که به شکل فابریک به کارگیری می شود ، به همین مضمون‌ که قابریک از سوله برش خورده است.

 

معتبرترین بازرگانی فروش تسمه برزنتی تهران

گروه بازرگانی پیشرو صنعت با پشتکار و تجربه چند ساله و با داشتن داده ها به اندازه در ادامه حوزه صادرات و واردات اشکال تسمه آمادگی همکاری با همه کمپانی ها ی درون و بیرون از مملکت می باشد.

 

کیفیت و عملکرد تسمه ها پخش شده به وسیله همین تیم بازرگانی به شما اطمینان اضطراری را به جهت خرید کردن شما آماده می کند.

 

گروه بازرگانی پیشرو صنعت با دادن داده ها به اندازه درمورد محصولات قابلیت تعیین و تصمیم گیری را به جهت مشتریان گرامی آماده می سازد. همین تیم بهترین فروش تسمه برزنتی تهران را شعار خویش قرار دیتا است.

 

 با مراجعه به سایت  www.tasmehps.com  داده ها خویش را به روز نمایید و با داشتن داده ها به اندازه خرید کردن کنید.

 

 

تسمه نقاله

فـرآينـد تولید و مـواد تشكيل دهنده تسـمه نقاله بـسته به كاربردهاي مخـتلف و متنـوع آن متـفـاوت مي باشـد.تسـمه نقـاله مي تـواند حجـم قابــل توجهـي از مــواد را در ادامه صـنايع مختلــف و در ادامه مـسـيرهاي متــنوع جابـجـا كنـد، اين صنــايع عـبارتنـداز: كشـاورزي،‌ معــادن، سـاخـت و سـاز،‌ توليدات مواد غذايي، جنگلداري و نيز تمامی ي كارخانه هايي كه در ادامه زمينه توليد فعاليت مي كنند از اين تسمه درفرآيند توليد خویش به کارگیری مي كنند. با اعتنا به كاربردهاي گوناگون اين تسمه نقاله، بازرگاني پيـشرو صنعـت طبـق نياز مـشتريان عزيز، تسمه دلخواه شما را طراحي،‌ تهيه و ارسال مينمايد. 

 

     مزاياي اين گونه تسمه نقاله کلمه هست از :

 – كـاهـش هزينـه هـاي عملـياتي كـه با دســت انـجام مـي شود.                                                                                            

– بارگيري و تخليه باربه شکل ايمن و سريع و ریلکس صـورت ميگـيرد. 

– محصولات سوای هيچ آسيبي و درمسافتي طولاني جابه جا شوند

 

 نوار نقـاله با روکش لاستیک و لایه های منـجید در ادامه ضـخامت های مخـتلف و با تعداد منـجید برحسب ضخامت و قـدرت نقاله در ادامه صـنایع معـادن از جمـله : شن و ماسه، سـیـمان، گـچ، آجر، کاشی سـازی و … مصـرف مـی گردد. تـسمه نقـاله لاستیکی بی آلایش عمده در ادامه ضـخامت 3, 5, 6, 8, 10 موجـود هست که در ادامه صنايع و معادن كاربرد دارااست كه از جـمله به سوله های گچ، سیمان، آجر پزی، شن و ماسه، آرد و … مـی اقتدار اشــاره نمود. نوار نقاله 3 میل 1 لـا منجـید ، تسمه نـوار نقاله 5 و 6 میـلیمتر 2 لـایه منجـید و تسـمه نقاله  8 و 10 میلـیمتر 3 لایه منجـید دارا می باشـد.  البـته نـوار نـقاله های دیـگری با ضـخامت بـالاتر و بـیـشتر به نـام کاتـر پیــلاری شنـاخته می شـود. لاسـتیـک روکـــش بـالای تـسـمه نـوار نقـاله: قـسـمتی اسـت کـه مـواد بر بر روی آن قـرار مـیـگیرد، بـه شـکل های صــاف، متخـلخل (گریپ) V صورت می باشـد. ضـخامت روکـش لاسـتیک پاییــن تسمه نقـاله از روکـش لایه شیوه کمتـر اسـت. جنــس و ضـخامت همین لایه از نـوار نقـاله بایـد مـتناسب با نـوع حـمل مـواد و شـرایط  کارکرد تـسـمه باشــد.

 

                                                        

 در ایجاد تسـمه نقـاله مـهـم ترین اورجینال مرغوبیت سطح آخرین تولیـد آن می باشد. نوار نـقاله لاستیکی ضد سایش : روکــش رویـه همین نـوع تسـمه نقاله  از جنــس لاستیک مـقاوم در ادامه برابر سـایش طـراحی شـده اسـت اسـتفـاده از همین نـوار نـقاله ها به جهت حـمـل بـارهـایی که سایش و مـواد حل شونده استقـامت بالایی دارند، اسـتفاده می شـود و نيـز دربـرابر ضـربات احـتمالی اجـسـام حمـل کننــده مقـاومت دارد. یک نــوع تـسمه نقــاله در ادامه صنـایع غذایی و آرد گزینه اسـتـفاده قرار می گیـرد که از ضـخامت کمتـری اما اقتدار بیـشتری برخـوردار هست که به آن نوار نقاله بـالابر گفتـه می شود که معمولاً با ضخامت 6 یا این که 7 میل می باشد اما میـزان EP  آن EP 800 یا این که EP1000 می باشد. از همین گونه تسمه نقـاله بـالابر با بـسـتن قاشقک جهت آسانـسوری جابجایی مـواد غـذایی از قبـیل: آرد، دانه های روغـنی و غیـره به کارگیری دارد. نکـته : محل ایده آل نگهـداری تـسمه نـقاله، دمای کـم، نور کـم و محـیط بـدون رطـوبت اســت. تسـمه نقاله هاي پي وي سي مقاومت خيلي بالايي در ادامه برابر اسيد و مواد شيميايي دارند. يك تسـمه نقاله كه با نخ منجيد خيلي محكم به نیز بافته شده هست و داراي 100 درصد پلي استر مي باشد ، از لايه لايه شدن تسمه نقاله جـلوگيري مي كند. نوار نقاله اي كه داراي نخ منجيد خيلي محكـم مي باشد، طرح نخ منجيد آن دال بر مقاومت بالاي آن در ادامه مقايسه با ديگر تسمه هاي باريـكتر پي وي سي مي باشد. نوار نـقاله هاي پي وي سي در ادامه استـحكام، رنـگ، اجزا و طرح هاي رويه متنوعي موجود میباشند كه مي توانند نيازهاي مختلف مشتريان عزيز را برآورده سازند.

دیدگاهتان را بنویسید