مراسم تحلیف فرماندار جدید مینوداسوت برگزار شد و «محمد تقی گزرسوفوری» به عنوان فرماندار دارالورایا منصوب شد.



ایسنا/ گلستان مراسم معارفه فرماندار جدید مینودشت با حضور معاون سیاسی امنیتی فرماندار، امام جمعه مینودشت و مدیران این شهرستان برگزار شد.

در ادامه روند انتصابات جدید در گلستان پس از روی کار آمدن دولت جدید، استاندار گلستان پیش از این فرماندار مینودشت، فرماندار کلاله، فرماندار گنبدکاووس، معاون سیاسی امنیتی و معاون استاندار گلستان بود که با صدور حکمی محمدتقی معاون استاندار گلستان منصوب شد. قزلسفلی که سابقه داشت. فرماندار گومباد کاوز منصوب شد.

ظهر امروز مراسم معارفه فرماندار جدید مینودشت در حضور سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با بیان اینکه مراسم تودیع و معارفه، انتقال وظیفه بود نه انتقال قدرت، تصریح کرد: این همایش دو جنبه دارد که یکی از آنها رضای خداست که به افتخار آن حسینی را معرفی می کند. نیا و یکی که به معنای روح و فضای جدید است.

محقق گفت: مردم صادقانه، صادقانه و سپاسگزارانه آرمان‌های انقلاب را دنبال می‌کنند و با همان افرادی که حتی در صورت شکایت هم پای صندوق‌های رای آمده‌اند تجدید پیمان می‌کنند. ما منتظریم تا به تعهدات خود عمل کنیم.

وی در ادامه با تشریح ویژگی های رهبر مردمی بیان کرد: ایمان به خدا و توکل به وعده های الهی، اتکال به امام(ع)، روح مطهر شهدا و ولایت، بودن دارای ویژگی است که رهبران باید به آن توجه کنند. .

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مدیران در عرصه عمل مردم را خاندان خدا می دانند، افزود: مدیران در عرصه عمل مردم را خاندان خدا می دانند.

مهاجر خاطرنشان کرد: تلاش بی وقفه، فساد ستیزی، تعامل در دسترس با مردم، اشتراک در غم و شادی و لبخند زدن با آنان از دیگر ویژگی های مدیران این حوزه است. به گفته استاندار، فاصله بین نخبگان و اداره باید کاهش یابد.

به گزارش ایسنا، از «سید ابوالفضل حسینی» فرماندار سابق مینودست به شدت تقدیر شد و «محمد تقی گزرسفوری» به عنوان فرماندار جدید مینودست معرفی شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید