نشست ویژه کادر فنی پرسپولیس با مهاجمان آینده دار – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر ذوب آهن اصفهان را شکست داد و ۲۲ امتیازی شد و فاصله سه امتیازی خود را با استقلال تهران در صدر جدول حفظ کرد. سرخپوشان پایتخت موفق شدند ذوب آهن را شکست دهند و پارسا جعفری دروازه بان ذوب آهن اولین گل را به ثمر رساند.

گل دوم این تیم را مهدی تراوی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. سرخپوشان پایتخت پس از مدتی برای اولین بار صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما محمد کرسی مدافع ذوب آهن با عیسی کصیر خطا کرد و صد مدی صدعلی اعلام خطا کرد.

پس از پنالتی شدن تیم، آرکاسیر می خواست خودش پشت توپ بایستد اما به دستور کادر فنی، مهدی ترابی باز هم پشت ضربه پنالتی ناراحت شد.

سرمربی پرسپولیس قبل از تمرین فردا با دستیار خود و آرکاسیل جلسه داشت که دومین اقدام تراوی در هنگام جریمه شدن او باعث عصبانیت یحیی از این موضوع شد و تصمیم گرفت باز شود و از او توضیح بخواهد.

اوایل این فصل علیرضا جهانبک الزام غیرمعمول حضور در تیم اصلی پرسپولیس را جدی گرفت و در چند جلسه تمرین بازیکنان را از حضور در جمع بازیکنان محروم کرد و می خواهم بهبود پیدا کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این برهه نمی خواهد با ابرهیمی مانند الکاسیر رفتار کند، بلکه قصد دارد او را از محدوده ماموریت خود در زمین مطلع کند.

با تصمیم کادر فنی پرسپولیس، مهدی ترابی اولین پنالتی زن پرسپولیس بود که پس از آن امید عالیشاه این وظیفه را بر عهده خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید