معاون اول رئیس جمهور بر حضور موثر بخش خصوصی برای بهبود اقتصاد و تولید کشور تاکید کرد



معاون اول رئیس جمهور حضور موثر و مثبت بخش خصوصی را یکی از راهکارهای بهبود وضعیت اقتصاد و تولید کشور عنوان کرد. هدف دولت این است که در حوزه تولید و صادرات در کنار ذینفعان باشد نه به عنوان ناظر. مداخله گر

به گزارش ایسنا، ظهر امروز (شنبه) دکتر محمد مکبر در نشست مشترک اعضای هیات مدیره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی، تعاون و اصناف، تعاونی ها را توانمند کرد و بر ضرورت دادن تاکید کرد. بخش خصوصی و موارد اضافی: هدف تیم های اقتصادی دولت ایجاد ثروت در جامعه از طریق تعامل بیشتر و تماس مستقیم با عوامل بخش خصوصی و رفع موانع است.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور سازنده و مثبت تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایران در بازارهای جهانی گفت: پیگیری دیپلماسی اقتصادی، راهبرد دولت سیزدهم برای ارتقای تولید است.

دکتر مکبر جهت گیری نقدینگی ملی در توسعه و رونق تولید و صادرات را از اهداف مهم اقتصادی، تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی و نیمه تمام مردمی و خصوصی برشمرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اجرای نادرست سیاست اصل 44 کشور گفت: اجازه ندهید برخی از رویه های نادرست گذشته در زمینه خصوصی سازی در کشور ادامه یابد.

در این همایش که بیش از دو ساعت به طول انجامید، نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن، کشاورزی، اتاق های بازرگانی و تعاون به بیان دغدغه ها و موضوعاتی در زمینه های مختلف از جمله موضوع خصوصی سازی پرداختند. کشور. نظرات فعالان اقتصادی در خصوص جهش صادرات، بازکردن فضا برای شرکت های خصوصی و تعاونی، تامین مالی ذینفعان صنعت و صادرات از طریق بازار سرمایه، اجرای اسناد توسعه تعاونی، قوانین خسته کننده توجه به توانایی تعاونی ها در تامین کالاهای اساسی در برابر مقررات زدایی، مبارزه با فساد و استثمار. |

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید