راه 100 روستای اردبیل مسدود است



علی سوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار RNA افزود: تردد در جریان است. “

وی با بیان اینکه در حال حاضر راه های ارتباطی 100 روستای اردبیل مسدود است، گفت: بیشتر این روستاها در شهرستان های هرهر، کوثر و نایل هستند.

وی افزود: با وجود بارش برف و کولاک، عوامل راهداری در تلاش هستند تا مسیرهای دسترسی این روستاها را در کمترین زمان ممکن بازگشایی کنند، احتمالاً فردا تمامی راه های دسترسی روستا در استان باز می شود، بیایید این کار را انجام دهیم.

وی همچنین به بدی آب و هوا اشاره کرد و از شهروندان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز وسایل ایمنی از جمله زنجیر چرخ و وسایل زمستانی را با سرعت مطمئنه تجهیز کنند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای الدویر گفت: 280 هزار و 174 دستگاه ماشین آلات راهداری در بازگشایی بزرگراه های دولتی، راه های فرعی و راه های محلی در مجموع 230 دستگاه فعال هستند. 80 گروه از مردم با آمادگی کامل در ایستگاه های سیار و ثابت راهداری دولتی برای ارائه خدمات در صورت نیاز مستقر هستند.

صبحی ادامه داد: همچنین 30 هزار تن شن و ماسه و نمک خریداری و در انبارهای دولتی و راهداری برای استفاده اضطراری نگهداری شد.

وی از مردم خواست قبل از سفر با سامانه 141 یا مرکز مدیریت راهداری راهداری و راهداری اردبیل تماس بگیرند تا از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.

به گزارش ایرنا، از مجموع 6 هزار و 374 کیلومتر راه ارتباطی آلدویل، 208 کیلومتر بزرگراه، 716 کیلومتر راه شریانی، 702 کیلومتر راه فرعی، چهار هزار و 738 کیلومتر راه محلی و 4 هزار و 738 کیلومتر راه محلی آلدویل است. و 700 کیلومتر آسفالت و بقیه ماسه و خاک.

اردا بیر در موقعیت های جغرافیایی و طبیعی و در دامنه های بسیار شیب دار مانند فلات ها قرار گرفته است به همین دلیل در مناطق پست اطراف مانند سواحل دریای خزر و دشت مغان و دشت های پست آذربایجان شرقی قرار گرفته است. استان زنجان. پیچ ها و شیب های بسیار تند وجود دارد.

مسیرهای ارتباطی این ایالت شامل هشت مسیر صعب العبور و پوشیده از برف به نام های حیران، صائن، کازیل، نکدوز، الماس، لنگان، کاراگاجی و اسالم است.

دیدگاهتان را بنویسید