آمار خطرناک/ فریادها، هشدار قهر پرسپولیس در لیگ برتر! خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان


به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر ذوب آهن اصفهان را شکست داد و کاندیدای قهرمانی بیست و یکمین دوره لیگ برتر ماند.

قهرمان لیگ برتر برای پنجمین فصل متوالی در هفته های اول پر فراز و نشیب در کسب امتیاز داشت، به بالای جدول جهش کرد اما با دریافت کارت زرد غیر فنی آمار خطرناکی پیدا کرد.

اعتراضات پی در پی بازیکنان پرسپولیس در این فصل به مهدی ترابی، حامد لک، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، محمد شریفی و ساعد جلال حسینی تذکر داد. همه اینها به تصمیم داور معترض بودند.

آمار خطرناک/ فریادها، هشدار قهر پرسپولیس در لیگ برتر!

کادر فنی این تیم مانند یهویی گورمو حمادی و حمید مطهری نیز بابت عملکرد خود در زمین از داور کارت زرد گرفتند تا درخشش خشم سفید تنها به مستطیل سبز محدود نشود. احساسات لحظه ای آنها را کنترل کنید.

اخطار غیرموجه پرسپولیس در حالی ثبت شد که این باشگاه پاسخی به آنها نداده و این بازیکن را جریمه نکرده است. با این حال قهرمان پنج دوره لیگ برتر باید می توانست بر اساس برخورد انضباطی بزرگترین باشگاه جهان تصمیم بگیرد و مشکل سرخپوشان را حل کند.

بازیکنان پرسپولیس در مجموع 13 کارت زرد گرفتند که تعداد اخطارهای غیرفنی در پایان هفته نهم به 6 رسید. آماری که شاید با آرامش بازیکن به میزان قابل توجهی کاهش یافته باشد تا مدافع جام احساس آرامش کند و موفقیت را تکرار کند.

تعداد خطاها نسبت به سایر بازیکنان خشونت کمتری دارد، اما تعداد اخطارهای عصبانی از سوی بازیکنان و مربیان نشان می دهد که آنها به وضعیت روحی خود در طول مسابقه توجهی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید